Posted in Քիմիա 8

Ջուրը՝ որպես լուծիչ։ Լուծույթներ։

Ջուրը համընդհանուր լուծիչ է:

Ջուրն ակտիվ քիմիական միացություն է և փոխազդում է մեծ թվով նյութերի հետ։ Այդ փոխազդեցություններից ամենահանրահայտն ու տեսանելին ջրում նյութերի լուծվելն է։ Ջրում լուծվում են բազմաթիվ նյութեր՝ գտնվելով  և պինդ, և հեղուկ, և գազային ագրեգատային վիճակներում՝ առաջացնելով այսպես կոչված լուծույթներ:

Continue reading “Ջուրը՝ որպես լուծիչ։ Լուծույթներ։”
Posted in Գրականություն 8

Էդմոնդո դե Ամիչիս. Գրագիր Ջուլիոն հարցեր

Առաջադրանքներ:
1. Քո կարծիքով հայրը որդուն պիտի սիրի միայն սովորելու՞ համար. ինչու՞:

Կարծում եմ ոչ,քանի որ կյանքում կան արժեքներ,որը պետք է մարդը ունենա։Կարևոր չէ,թե մարդը ինչպես է սովորում կարևոր մարդ մնալն է։


2. Ինչպե՞ս  կգնահատես Ջուլիոյի արարքը:

Ջուլիոյի արարքը լավ մարդու արարք է,քանի որ նա չէր ցանկանում,որ իր հայրը ավելի տանջվի և սկսեց իր համար աշխատել։


3. Ինչի՞ց եք հասկանում, որ ծնողների կողմից սիրված եք, և ե՞րբ եք ձեզ անտեսված զգում ընտանիքում:

Ես երբեք ինձ անտեսված չեմ զգացել,քանի որ իմ հայրը և մայրը ինձ միշտ ուշադրություն են դարձրել։Իսկ սիրված լինելն ծնողները ցույց են տալիս ուշադրություն դարձնելով երեխային,սիրել երեխային,երեխայի հետ շատ խոսելը և այլն։


4. Ինչպե՞ս ես աջակցում ընտանիքիդ. պատմիր:

Ես աջակցում եմ տարբեր կենցաղային գործերով,որոնք ես կարող եմ անել։
5. Ի՞նչ է սովորեցնում այս պատմությունը:

Այս պատմությունը սովորեցնում,որ պետք չէ միայն մտածել սովորելու մասին,այլ պետք է օգնել ծնողներին տարբեր հարցերում։

Posted in Հայոց լեզու

Էդմոնդո դե Ամիչիս. Գրագիր Ջուլիոն

Էդմոնդե դե Ամիչիսը իտալացի գրող, քաղաքական գործիչ, լրագրող, մանկագիր և բանաստեղծ է: Հռչակվել է «Սիրտը» վիպակով, որը գրված է դպրոցականի ծրագրի ձևով։

Continue reading “Էդմոնդո դե Ամիչիս. Գրագիր Ջուլիոն”
Posted in Ֆիզիկա 8

Ներքին էներգիա։ Ներքին էներգիայի փոփոխման եղանակներ։Ջերմաքանակ

1.Մեխանիկական էներգիայի ի՞նչ տեսակներ գիտեք։Բերեք օրինակներ

Կինետիկ և պոտենցիալ։Ինչպես հասկացանք էներգիաները չեն կորչում նրանք փոխակերպվում են մեկը մյուսով։Օրինակ՝ Գնդակի վեր ու վար լինելը համարվում է և պոտենցիալ և կինետիկ էներգիա։

Կինետիկ էներգիա է մեքենայի վարելը մի տեղից մյուսը։

Պոտենցիալ էներգիա է ինքնաթիռի բարձրանալ։

Continue reading “Ներքին էներգիա։ Ներքին էներգիայի փոփոխման եղանակներ։Ջերմաքանակ”