24․00-3․30=20.30
‘
Փայտիկ տեղափոխիր այպես, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն։
.
.
29
․
30․ Բուրգի վերին աղյուսը հավասր է 2 ստորինների գումարի։ Գտնել մնացած աղյուսների թվերը։
31. Հեռացնել 3 փայտիկ այնպես, որ ստացվի ճիշտ հավասարություն։
33.
Ունենք երեք աշակերտ` Արման, Ալեն, Սամվել:
ա/ Քանի եղանակով է հնարավոր ընտրել մեկին հերթապահ: 3
բ/Քանի եղանակով է հնարավոր ընտրել երկու սովորողի հերթապահ:
3
գ/Քանի եղանակով է հնարավոր ընտրել երեք սովորողի հերթապահ:
1
34.
Ունենք չորս աշակերտ` Արման, Ալեն, Սամվե, Կարեն:
ա/ Քանի եղանակով է հնարավոր ընտրել մեկին հերթապահ: 4
բ/Քանի եղանակով է հնարավոր ընտրել երկու սովորողի հերթապահ:
3
գ/Քանի եղանակով է հնարավոր ընտրել երեք սովորողի հերթապահ:2
դ/Քանի եղանակով է հնարավոր ընտրել չորս սովորողի հերթապահ:1
35.
Ուշադիր դիտեք նկարը և փորձեք պատասխանել տրված հարցերին։
1. Քանի արշավական է ապրում այս ճամբարում։4
2. Ե՞րբ են նրանք այստեղ եկել. այսօ՞ր, թե՞ մի քանի օր առաջ։Մի քանի օր առաջ
3. Ինչո՞վ են եկել։Նավով
4. Հեռո՞ւ է արդյոք մոտակա բնակավայրը ճամբարից։այո
5. Ո՞ր կողմից է փչում քամին՝ հյուսիսի՞ց, թե՞ հարավից։Հարավից
6. Օրվա ո՞ր ժամային հատվածն է հիմա։Առավոտ
7. Ո՞ւր էր գնացել Արան։Թիթեռ բռնելու
8. Ո՞վ էր երեկ հերթապահը (տվեք անունը)։ Արմեն
9. Այսօր ո՞ր ամսվա ո՞ր օրն է։Օգոստոսի 8